معبود من

سلام معبود من

        تو را زیباترین عشق نامیدم چون هرچه گشتم جز تو عشقی زیباتر ندیدم

         تو زیبایی چون:

           بدی هایی را که کردم با خوبی هایت بخشیدی

                  تلخی هایی را که چشیدم با شیرینی از یادم بردی

                      سختی هایی را که کشیدم با مهربانی هایت آسان کردی

                مهربانم دوستت دارم چون:

                   می توانم دوست داشته باشم و دوست داشتن هدیه بدهم

                      این دوست داشتنی ترین نعمت است

            نزدیک تر از مادر به فرزند

                                   آبی تر از آسمان به دریا

                                                        عاشق تر ازمجنون به لیلی

پس چرا تو را زیباترین عشق نگویم که توخود عاشقم کردی

ای معبود بی همتا

               معبودم:

           دلم می خواهد همیشه تو زیباترین عشق من باشی

                       این خواسته ام را اجابت کن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلنوشته و متن ها ، ،
برچسب‌ها: "خدا" ,

تاريخ : شنبه 9 خرداد 1394 ا 6:52 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.